Kärring

hej älsklingar. jag har varit så himla sjuk och slapp i kroppen, jag känner mig som en 60årig kärring som går på 34898448 olika mediciner. men julia gjorde min dag igår, tack gumman det får vi göra om. vi hade filmmaraton och kollade på let's dance, vi chillade mest. ikväll kommer bff och gör mig lite friskare. har ni någongång kännt er så sjuka att om man himlar med ögonen känns det som man ska svimma? haha ja det är helt sjukt, och läskigt.

jag har precis duschat och julia stack väl för en timme sen ungefär. nu ska jag käka lite och göra te, vi hörs senare!

pussar & kramar eran josse


Kommentarer
Postat av: maddääh

joossäääh? börja funderar på om du har dött?

waaaaake up <333

2010-03-21 @ 22:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0