Guru Pitka!

hej älsklingar. jag mår helt enkelt bajs därav den dåliga uppdateringen. jag stack till skolan tors-fre vilket var dumt. jag trodde att jag var frisk men det visade sig bara att jag blev mer sjuk av att gå. nu är det lov, och det är jäkligt kass att vara sjuk då. men det känns ändå bra att inte missa massa mer i skolan, jag missade ju engelska nationella i tisdags.

just nu sitter jag med sara och alle i soffan och kollar på loveguru. love! jag har feber och ont enda ner i lungorna när jag hostar. sara har öroninflammation och alle något annat skit. det regnar ute men det känns ändå bra på något sätt. det känns som om jag är sjuk bara för att min kropp vill demonstrera mot vintern - för jag blir aldrig sjuk. denna lördagen blir det bara chill. jag känner inte igen migsjälv när jag är sjuk.. jag blir knäpp av att inte ha tränat på två veckor!

pussar & kramar eran josse

förresten! gå in och rösta på Tereses bidrag till bikinitävlingen på Nelly.com
du röstar här


 
min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0