Freaky Friday

hej älsklingar, sa ju att jag skulle återkomma när jag tränat, chillat och pluggat? det har jag, nästan. tränat check. chillat alltid check. pluggat.. nja kan väl inte sätta helt check asså. har dagens nyhet på so:n, lätt men orkar helt enkelt inte ta tag i det. träning idag var riktigt skön. inte så mycket folk heller, underlättar alltid haha.

imorgon är det veckans höjdpunkt fredagsmys

men nu ska jag göra läxan sen slocknar jag.
pussar & kramar eran josse!
sweet dreams

ÄLSKA BOOTS
klänning: theoutnet.com
boots: brownsfashion.com
örhängen: my-wardarobe.com
nitarmband: dorothyperkins.com



KILKLACKAR A LÀ HETT
halsband: matchesfashion.com
kilklackarna: intermixonline.com
väska: monsoon.com
linne: elle.com
shorts: gluestore.com.au


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0