ALLT i överflöd

åh bullarna blev himmelska och till det drack vi ett stort glas kall mjölk. smakade nästan som hemma, påtal om det saknar jag några saker som jag har där hemma i sverige. vännerna, jakob och sist och kanske också minst min lilla lovis. (tror faktiskt inte det är något mer jag saknar... allt man behöver finns ju i överflöd här). tillbaka till saken. lovis, min lilla underbara söta snälla kloka nysande älskling. jag och mamma gick förbi hund-avdelningen idag på WM och kunde helt enkelt inte låta bli... och ni anar inte hur mycket kläder hon har. jackor, stickade tröjor, pyjamasar från polarn och pyret osv osv.. men vi säger som vi brukar, hon gillar det!

haha sötast någonsin!



haha den lilla filluren i vintras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0