Shopping i Ft. Myers

hey! nu är det kvällsetid här i florida. hörde att ni har haft fint väder hemma, det är ni/vi verkligen värda efter denna långa, mörka och dystra vintern! vi hade dock inte lika fint idag, det har regnat hela dagen och åskat så det stog härliga till haha. men det var mysigt, för jag älskar åska. och vi var på ett mall och på några outlets så det störde inte shoppandet iaf. blev lite smått och gott, gick mest efter min far och bror haha. får ta tag i handlandet snart, faktiskt bara 12 dagar kvar sorgligt nog!

vi har varit i Fort Myers hela dagen, där är riktigt bra shopping. vi kom hem för ca en timme sen, nu springer alla manikeng av allt de köpt. jag orkar inte just nu haha, jag sitter hellre och skriver med er. vi ska snart ut och sätta oss vid poolen nu vid kvällsetid, vi ska grilla korv och äta lite cheesecake, lyssna på musik och djungeln utanför haha. vi hörs sen,

kramar eran josse ♥

jag köpte en ny Tommy Hilfiger bag, köpte en likadan fast i beige förra året och har haft med mig den nästan vart jag än gått. helt underbara underkläder från Calvin Klein, tre par trosor och en bh. 3 träningströjor från reebok, en kjorta från Ralph Lauren, örhängen och jeansshorts från American Eagle och marinblå kavajshorts från Tommy Hilfiger.




Kommentarer
Postat av: frida

är det dyrt att shoppa i usa? :)

2010-07-04 @ 10:26:52
URL: http://fridooo.blogg.se/
Postat av: grevinna,

JAG ÄR AVUNDSJUK! :o :o

vill också vara med grevinnan i USA :( <333

saknar dig :''''( <3333

2010-07-07 @ 22:17:43
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kostar tommy hilfiger väskan i svenska kronor/dollar?
vet du var man kan köpa den i sverige?

2013-05-30 @ 22:47:06
URL: http://emmabergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0