SNÖOVÄDER? YAAA

hej sötisar! kom hem för 5 minuter sedan. självklart slänger jag mig över datorn direkt. klockan är inte så mycket, snart 18. bra dag i skolan, fast tappade bort mina nycklar haha. eller någon snodde dom, inga namn anges, carl. efter skolan stack jag in til höör med erik, fast vi delade på varandra vid ica, hon skulle hem till hennes syster. jag köpte en proviva och sedan vidare till gymmet. träningen gick bra och där var inte alls mycket folk, skööönt. det beror på snöovädret skulle jag tro. sen hämtade fredrik mig (en som jobbar på pappas företag) och körde mig hem. så, hemma!

ikväll ska jag bara passa sara eftersom mamma och pappa ska ha firmafest för en som jobbar där ska sluta. jag ska kolla på hannah montana och äta ben n' jerrys, inte fel. engelskaläxan, just det.

men nu ska jag käka, vi hörs senare
pussar & kramar eran lilla josse

hon älskar mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0