You give me something

hey babes, det var ett tag sen. igår målade jag somsagt hela dagen, sen gymmade jag och mia sen hem till henne. det blev en bff-kväll, underbart mysig! vi såg på film och sen slocknade vi båda runt 11. vi sov maaassa timmar och sen vaknade vi vid 11 morgonen därpå. pappa hämtade oss vi halv 13, så stack vi till geromar och hjälpte till att måla. efter massa timmars målande stack vi och handlade frallor och godis sen hem. vi chillade och mös, sen stack mia hem vid 20. nu ska jag bara chilla vidare, jag är riktigt slut. morgondagens planer blir nog gymmet och sen lundadag med josse. det betyder sushi, movie och kolla i affärer. mys!

nu ska jag hoppa in i duschen,
pussar & kramar eran lilla josse!

haha bara för att fylla ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0