Wonderchild

sitter och surfar rundor på internet, lyssnar på mysig musik och på toppen av det passar jag lillasyster. jag har inte riktigt smällt tanken av att jag går på gymnasiet i Lund nu, känns rätt skumt faktiskt. dessa åren kommer bli helt underbara, och jag är helt övertygad över att dom kommer bli några dom bästa i mitt liv. jag kollar rundor på olika bloggar just nu och hamnde på Andreas Wijk. han med stilen rösten och leendet. Mr Right.  

nu ska jag strax bädda ner mig i mitt mysiga duntäcke, men innan måste jag bara klaga lite över hur oerhört jobbigt det ska bli för mig att börja halv 1 imorgon, livet är inte lätt alltså. nä slutklagat för idag vänner, när börjar ni imorgon? ;)


Kommentarer
Postat av: miiiiiiiiiisen

grrr.. snygging!

2010-08-19 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0