Med två snäckor

nu sitter jag hemma hos en fogdarptös med en höörsbrud och har skräckfilms maraton. först ut var det the texas chainsaw massacre vilken vi fortfarande ser på. vi har supermysigt ikväll och har snackat mycket tjejsnack och skrattat minst lika mycket, så jag ska inte förstöra kvällen med bloggning haha. men jag saknar er, sant det gör jag. vi har lite kisspaus nu så jag kan ändå dra dagen i repris. dagen har varti mysig och chill, jag vaknade runt 12 då jag hoppade upp och åt frukost framför mtv. sen körde pappa mig hem till mia och vi mös tills gymmet öppnade vid 3, sen tog vi ett ganska lugnt pass. efter stack jag hem och städade lite på rummet, duschade, packade och drog till en Lovisa. nu sitter vi tjejerna i Lovisas säng med 2 ton godis och chips. girlinight has to continue,

kom nu snäckan, nu kollar vi klart på filmen.

Later folks!


Kommentarer
Postat av: Alle

Du glömde nämna att bagageluckan fastnade xD

2010-08-09 @ 09:32:45
Postat av: Fiffi

har du fått upp den förresten? :D

2010-08-09 @ 15:39:47
Postat av: maddäh

super rolig kväll! ni är bara för bäst, love u <33

2010-08-09 @ 16:46:39
Postat av: grevinnan

tack för två underbara dagar! Jag älskar er! <3

2010-08-09 @ 21:49:59
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/
Postat av: Josefin Hey

nej tack till er mina älsklingar, ni är underbara <3 jag älskar er!

2010-08-09 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0