Cross Roads

idag har jag haft en heldag med min mia. vi har bara myst, chillat och varit lite galna. jag lärde mia lite inställningar på hennes kamera, vi lagade en lyckad lunch som bestod av pasta och en kycklingsås, vi åt italiensk glass med kaffe och vi gick ut och grävde i skogen (jag ska berätta mer sen haha).

när mia var 7 och jag 8 (efter som jag är ett år äldre) såg vi på filmen Cross Roads med bl.a Britney Spears som spelade en av huvudrollerna. där i den filmen var dom 4 kompisar tror jag, som när dom var små gjorde en låda och la ner en sak som skulle symbolisera en sak som man önskade sig/vill uppleva. sen när dom hade vuxit upp grävde dom upp lådan och så skulle dom göra sakerna/eller se om deras önskan hade uppfyllts. så jag och mia gjorde det för 7 år sedan, så idag skulle vi gå ut i skogen och gräva upp den. vi hade gömt den på ett gömställe när vi var småttingar. men sorgligt nog hade vi nog inte grävt ner den tillräckligt.. haha. men idag bestämde vi oss för att göra ett nytt försök. vår låda blev minst lika söt som förra gången, och vi grävde ner den här i närheten där jag bor. eller Jonte hjälpte oss, två svaga tösabidar som oss klarade inte det. tack jonte, haha!




helhjärtat tog vi spaden i högsta hugg och drog oss ut i skogen...




vi tar en dagens klädsel också, jeans Levis, långärmad VeroModa, sneakers Vagabond


Kommentarer
Postat av: anonym

du är så söt och jag älskar bloggen !

läser den flera gånger om dagen.. hehe

men skulle du inte kunna lägga in ett videoinlägg ?

hade varit jätteskoj ! :)

2010-08-04 @ 21:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0