Heaven, a place on earth

det har bara varit en mysig sommarlovs onsdag idag. bara är nog inte rätt ord eftersom det är så himla härligt. idag kom jag och mia fram till att det är exakt 2 veckor tills skolan börjar, och då skulle man verkligen inte säga nej till en ''vanligt sommarlovsdag'' när man sitter där i skolbänken igen. men gud vad spännande det ska bli att börja gymnasiet hihi..

jag och mia vaknade runt 12 då vi kollade klart på filmen som vi somnade till igår, The Italian Job (vilken var riktigt grym och jag rekomenderar varmt!). vi har haft den i flera år här hemma men jag har aldrig kommit till skott att se den. sen gjorde vi varma mackor till lunch och kaffelatte med skummölk i vår espressomaskin, som jag äntligen har lärt mig hur den fungerar. efter mia hade åkt hem hoppade jag i bubbelbadet och jag har gått i morgonrock enda sedan dess. livskvalité!

jag och mia tog lite bilder igår som vi la in på min dator, och där i den mappen kom även mias semesterbilder sen hon var i spanien med. jag är bara tvungen att visa några, så himla härliga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0