Espressohouse och skolstart

moooooooorning solstrålar. det är en underbar onsdag, solen skiner och snart sticker jag och alle med bussen till stationen. där möter jag söta Rebecca och vi drar vidare in till lund och möter gulliga Lovisa. vi ska chilla lite på Espressohouse innan vi börjar, jag är säker på att dagen kommer att blir riktigt bra. nu ska jag bara borsta tänderna och snöra på mig conversen, sen börjar mitt nya liv som pappa sa igår haha.

idag har jag på mig ett par ljusa slita jeans, en långärmad vit, en randig sjal från H&M, höga vita converse och lite accessoarer till det, bl.a. min svarta Steven Madden med dragkedjor. ha nu en underbar dag allesammans, tjingeling 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0