Cabben till Nova

idag vaknade jag runt 10 då jag duschade sen käkade frulle. mia och jonte hämtde mig lite senare i alles cabbe och vi drog in till lund. det har varit helt underbart väder idag, perfekt dag för att åka bmwn! fast herregud vad håret piskade på motorvägen, håller du inte med mig mia? haha!

vi åt direkt när vi kom dit på en wokrestaurang vilket var riktigt gott! mätta och glada var vi redo för shopping. jag fann ett hem åt 5 lyckliga tröjor, en snygg ring och en mysig randig sjal. 2 stentvättade t-shirtar på bik bok som jag förälskade mig i direkt, en randig marin och vit, en mullvadsfärgad med blommor på axlar/armar och ett linne med tryck. sedan innan vi stack hem tog vi en fika med chailatte och morotskaka, mums!

nu pappas jag lillasyrran eftersom mamma och pappa är och handlar till den stora festen imorgon. vi ska fira alle (som har fyllt år, i måndags) och sara som fyller år imorgon och vi har hyrt in en känd trollkar som ska uppträda. först på dagen ska sara ha kalas för alla sina prinsesskompisar och sen ska alle ha den stora festen på kvällen. det kommer att bli superroligt!


Kommentarer
Postat av: Alle

Tycker du ska skriva att jag var snäll som lät er låna min fina bil :(

2010-08-05 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0