Montag

hej älsklingar, hemma från skolan nu. det har varit en riktigt härligt måndag konstigt nog. solen skiner, jag och erika är klara med redovisningen på son och sen är livet bara helt och hållet perfa. nu har jag bara tänkt att chilla livet denna dagen, kanske ut och springa lite senare. pallade inte sticker in till gymmet idag, skulle ju ändå bara springa på bandet eftersom jag har förjävlig träningsverk. och dessutom behöver jag ju inte gå där och spänna mig.. alla vet ju redan hur stark jag är, inte sant?

nu ska jag glo på hannah montana och slänga i några mackor i mack-grillen,
höres och synes


jävla härligt. kolla in solen, sommaren är ju påväg!

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

skit fin tröja! :D <3

2010-04-12 @ 18:23:54
URL: http://rebeckasvensson.devote.se
Postat av: Sofie

fina bilder gumman,saknar dig!!! vbouj <3

2010-04-12 @ 22:13:38
URL: http://ingenvet.webblogg.se/
Postat av: josefinhey

sv rebecka: tack rebecka, vi får ta oss i kragen och träffas snart igen! tommelilla är inte så långt bort ju :O<3



sv sofie: tack sötnosen, jag saknar dig så himla mycket! <33

2010-04-12 @ 22:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0