Geekstylah

hej sweetys, vilken underbar onsdag! solen har skinit hela dagen och det gör verkligen att dagen går snabbare. nu blir det bara ett snabbt inlägg eftersom jag måste plugga lite tyska och matte. imorgon har jag nationella i matte hela dagen vilket suchs, men skönt att få det överstökat. efter skolan hänger josse med mig hem, blir väl chill och mys och vi hoppas på bra väder så kanske man kan ta ett dopp i ringsjön? haha eller inte

nu käkar jag lite mackor med storebror, han kom precis hem. vi sticker väl och tränar vid 19 med resten av familjen och jag drar dessutom med mig bff.

nu ska jag käka sen plugga, ha det gr8!
pussar & kramar eran lilla josse

dagens klädsel
slitna ljusa jeans från gina
ljusrosa spets leggings under jeansen från bik bok
ljusrosa långärmad från bik bok
kort skinnjacka från H&M
sjal från gina
converse

sommaren är på G!




Kommentarer
Postat av: gues whO?

skit snygg outfit bff! men de är du alltid :)

förlåt att jag banga träningen idag, riktigt slö idag.. men body balance nästa vecka väl? :D

och duuuu... (a) skulle du vilja hjälpa mig och skaffa blogg? göra den snygg, och hitta på ett bra namn? behöver inte om du inte vill, men du är ju elit! ;)

älskar dig bästid (L)

2010-04-15 @ 19:54:42
Postat av: josefinhey

hej min älskade älskling! haha det är lugnt, jag fattade vad du menar det är astrist att träna när man är trött :( ja självklart, body balance nästa vecka! :D ja självklart kan jag också fixa det, jag är ju trots allt din bff och vad har du annars mig till för om jag inte ska fixa sånna saker? hihi, men jag fixar det inte ikväll eftersom jag är helt slut och måste plugga lite. men vi kan väl snacka lite imorgon om namn och så? :* jag älskar dig, såååå mycket <3<33

2010-04-15 @ 21:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0