Blont löshår

hej älskling! vilken underbar måndag det har varit. fast en sak som gjorde att jag hade en stor längtan hela dagen, var att jakob var sjuk. har saknat honom hela helgen och att han inte är i skolan gör det definitivt inte bättre buhu. men bortsett från det har det varit en riktigt finfin måndag. nationella på matten som gick bra, sen slapp vi springa i skogan på gympan, vi spelade istället toppsboll vilket är 50000 gånger roligare.

efter skolan hämtade mamma mig och vi stack till hennes kompis och kollade på deras kattungar. (NEJ vi ska inte ha några katter). jag har inget emot katter hos andra, men dom kommer inte innanför mina dörrar haha. dom var iaf jättesöta och vi fikade och lite så. kom precis hem så det finns inte så mycket mer att säga om denna dagen =)

ikväll är det svenska hollywoodfruar! josse hissar

imorgonbitti vid 7 tiden kommer erika hit på moppen så vi käkar frulle och fixar oss tillsammans, det är ju spexfoto! jag kan bara säga att jag ska ha löshår.. blont.. (tack maddisen för lånet!) sen får ni försöka lista ut det själva vad jag ska klä ut mig till. hihi

pussar & kramar eran josse



Kommentarer
Postat av: maddäh

lugnt gumman!

& jag vet vad du ska klä ut dig till ;)<3

2010-04-26 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0