inledning !

nu inleder vi denna kvällen med att lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=QG-RFiHJSM0&feature=PlayList&p=0A6DE8B2A37DAA37&index=18

laddat upp med godis som vanligt, och ska snart äta - vrålhungrig ! det blir skaldjurstoast till förrätt, grillar till huvudrätt och päronpaj till efter rätt, ska blir riktigt mumsigt.
ååh just det, imorgon behöver jag inte gå upp tidigt, jag börjar inte förrens nio.. haha okej jo ni har rätt, det är tidigt, men en halvtimme tidigare, alltid något. nu kom mormor och morfar, så jag måste kila! vi hörs säkert senare min vänner,


pussar er egen josefin !




förresten, visst är min mormor ett riktigt charmtroll? - jag älskar dig !




ni vet att jag tycker om godis ♥











Kommentarer
Postat av: madeleine

sötnos på hög nivå :)<3

2009-10-11 @ 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0