Fredagsmyset är på G

hela dagen har gått åt ingeting. jag har faktiskt inte gjort ett dugg, fast det är faktiskt itne så ovanligt att jag inte gör så mycket. fast ikväll händer det ganska mycket (för att vara mitt liv, haha) idol klockan 20 sen är det premiär på DC för den nya filmen (kan inte komma ihåg vad den heter) sen kommer lite gäster. dock ville jag gå på älvkullen ikväll när jakob ska spela med det blev inte så, synd. just nu sitter jag och lyssnar på musik, och läser lite olika bloggar. har precis sminkat mig och håller på att välja kläder. fråga mig inte till vad, för det vet jag inte ens själv, men det känns bara iaf. men nu ska jag ta och gå ut med hunden, måste ju ha något vettigt gjort idag. vi hörs senare mina godingar,

pussar och kramar från josefin ! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får man in videor (från youtube) i bloggen? Du kan väll göra ett inlägg om det? Tack på förhand!

2009-10-30 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0