Life is, life is, life is good.

nu är jag klar. alla i huset håller på att duscha, bada eller fixa sig överhuvudtaget. eller, alle sitter och spelar men han ska nog också gå och fixa sig snart. allt annat är klart, dukning, kalkonen och paketen. jag ska bara föna håret sen är jag klar. wiiiie. hallå? det är jul. vad gör ni egentligen? sen tycket jag att ni är dåliga på att kommentera. det är jul, släng in en kommentar va.

gästerna kommer klockan 15. eller gäster och gäster, eller ska jag kanske säga hedersgäster. morre och moffe, mogge och peter. (mormor, morfar, farfar och farbror)

här kommer lite bilder, ett bildlöst inlägg är inget inlägg.

jag och alle i vår nya ugn, hot! (igår, lillejul-afton)

mamma och alle (igår)

årets dukning (idag)

årets dukning (idag)

jag och alle, skärpan är overdelig! men varför klaga (idag)

ps, sånnahär söta bilder finns endast på josefinhey.blogg.se! njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0