4:e advent

hej folket! idag vaknade jag hemma hos mormor och morfar. vi har bakat hela dagen och haft det mysigt. det har snöat suupermycket. (fast slår inte hemvägen från lund igår). pappa hämtade mig och sara för inte så länge sen. mamma hade gjort första middagen i nya köket och hon och alle har städat hela dagen. har blivit superfint, julstädat. dom har också gjort om lite på saras rum, en stor tjej ska ju självklart ha skrivbord. jag satte precis på bastun och den är nog färdig snart skulle jag tro. hårinpackning och göra mig fräsch. bakat hela dagen ju så är en aning bjölig. imorgon blir det förmodligen träning och ska fråga mia om hon hänkar,

men vi hörs senare,
ha en superduper söndagkväll

pussar & kramar josefin


sara har fått fint på rummet nu :)

små söta lampor i bastun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0