BEST OF THREE WORLDS

Glader / Mr.Cool / flickan på fjärten
 
Det var ju ungefär det jag ville klämma ut nu i skyndan, att om jag glömde nämna det i förra inlägget... lördagar är så otroligt bra. Idag sticker jag på kalas hos prinsen på slottet, och kvällen till ära fick jag på mig en lila tentvättad tröja, favoritklockan från Marc by Marc Jacobs som vuxit fast runt min handled och blåa jeans. Riktigt superblåa alltså. Något som jag ska skriva om senare är min Roaccutan-kur, mina feta misstag, och mitt grymma resultat. Ha det fint plumps! PUSS

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du är otroligt fin ska du veta!

2013-01-27 @ 21:38:42
URL: http://vagenupp.blogg.se
Postat av: En annan Josefine

Åh.

Tänkte bara lämna en liten kommentar.
Du förstår, jag läste din blogg flitigt (en av mina favoritbloggar!) för ett år sedan ungefär. Men så kom du bort när jag bytte dator och som jag har letat, då jag inte kom ihåg själva bloggadressen - annat att du heter Josefin!

Men nu har jag äntligen hittat hit igen! PEPPEPPEPP!

2013-01-31 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0