NÄR SOLEN GÅR NER

Ett favoritsmycke som fortfarande har spansk sand mellan de svarta detaljerna och fortfarande doftar minnen av min livs finaste resa. Idag har jag haft en ruskigt fin dag, och den började klockan elva vid min hederliga busstation där låtar fyllda med lyckorus spelades i mina öron. Jag vill dansa på Mallorca och slänga av mig alla kläderna framför havet mitt i natten.
En helt fulländad footlong från slakteriet Wiederberg till lunch, skolan payyade eftersom maten var slut. Köttbullepytten var slut.
Hittade till gymmet i eftermiddags för att sätta musklerna på plats
- och för att snacka skratta och busa med världens finaste Mia. Hon är världsrekord den tjejjen
Vindruvor, ljus och LOL. Jag hade glömt hur go den filmen är för ett ögonblick - men kvällen jag såg den på bio med ett hjärta glömmer jag aldrig. I början av sommaren sprang vi hysteriskt och spontant på Malmögator för att hinna, och sedan landade vi på bästaste restaurangen med Indisk meny på lilla torg. Vi gick som två nykyssta tonåringar från biosalongen, armkrok och kära i sommarlov och allt annat som har med sommaren att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0