MONDAY MORNIN

 

Tjenis klenis, 1/7 av mitt liv består av måndagar. Så jag har bestämt mig för att inte tycka illa om måndagsmorgnar längre men, men jag har haft ljuvligare morgnar än denna. Tågkort + bankkort borta med vinden efter helgens äventyr med flickorna samt att jag hänger i skolan 4 timmar innan jag ens börjar min första lektion. FYRA timmar av sömn som hade suttit så himlans fint. Men sett från den ljusa sidan så är det fiskpanett till lunchis idag i skolan, och om jag kanske, kaaanske skulle kunna få lite starkare hjärnceller av firren kanske jag kan lyckas inte göra detta misstaget 3 gången gillt nästa vecka. Igårkväll lyssnade jag på bästaste Benjamin Francin Leftwich och ritade med pennan som egentligen skulle skriva polynomer, och mumsade på en mackis med smärstekta kantareller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0