JAG ÄTER EN ÄGGMACKA I SÄNGEN

Stans kladdigaste kladdkakor & fluffsigaste morotskakor, Mondo

På tal om bakverk, spana in vilken cupcake jag hittade i stan! 
Igår tog jag lite behind the scenes bilder under tiden Robin hade en plåtning med vår vän Sofi.
 
Wohohow håll i hatten för där exploderade intressemätaren. Min lördagsmorgon är inte särskillt revolutionerande men snarare dunderskön, precis som jag vill ha den. Igår var det en fredag i septembervindarnas tecken, tacka vet jag en underbar polare som fångade mig i Malmö för vår legendariska Espressohousestund, älskade Rebecka. Jag gillar hösten, när det börjar bli ett behov med mysiga chillkvällar och att kunna klä sig i tuffa boots och hatt. Jag tror faktiskt att de flesta gillar hösten, i smyg. För en äggmacka i sängen när regnet slår mot gatan och Tracy Chapman sjunger denna säger tackar nog ingen nej-aldrig-i-livet till. Nu saknar jag min storebror som åkte till Filippinerna för två dagar sedan, så mycket att jag ligger nerkrupen under hans täcke och äter en äggmacka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0