JAG ÄR SOM EN SOLKATT I BUR

Jeans, Tiger of Sweden / Boots, Håkansson / Jacket, Barbour / t-shirt fr. Spain

Inget trams, bara dresscode. Scheisse vad länge sedan det var jag plåtade en dagens outift, men igår när jag och Robin P (som tagit bilden ovan) var ute och rastade skolkameran passade vi på att posa bland löv och höstiga solkatter. Vinden är frisk på hösten, och nästan isig - vilket min Barbour International vintermodell tål utan problem. Den är årets bästa köp i klädväg faktiskt, en grej som jag alltid känner mig fin och klädd i. Bootsen hittade jag på Håkanssons för ett par dagar sedan och ryker ständigt på nu när conversens lufthål släpper in alldeles för mycket ''frisk luft''. Idag börjar jag inte förens halv 1 eftersom vi ska redovisa på Fotolektionen, so here I am once again. Tre hela sovmornar denna veckan som jag utan tvekan hade kunnat acceptera hela läsåret... Jag ville också önska er en underbart mysig fredag alla ni, hundra hårda kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa mer dagens outfit :D jätte snyggt! men jackan från barbour är det från en hemsida eller vanlig butik? :)

2012-09-23 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0