DENIMTHURSDAY & SEPTEMBERMANI


Robin P, min andra halva
Trots att septembervindarna var friska och nästan lite isiga hade Hannah bestämt sig för att inte svika sina sköna loafers från Novita. 
Hannah i ett vackert litet lusthus mitt i stan. Och hon, ja vacker som vanligt!
Snapshots fr idag, men nu jäklar åker min riktiga kamera fram!
 
Jihaw mina busfrön, jäklar i det vad fin dag det har varit idag. Har lyckats hinna med en hel del ärenden på morgonkvisten, byta inriktning från design till foto och bara laugh out loud. Allting började på ungdomsmotagningen i Lund 08.30 där jag fick turen att träffa världens härligaste barnmorska som sedan cuttade in en liten p-stav i armen på mig, och detta eftersom jag får inte börja på Roaccutan utan antingen p-piller eller p-stav med anledningen att det i största sannolikhet blir fosterskador. Haha alltså, jag tittade på min läkrare länge innan jag förstod att han inte drev med mig men detta var alltså ett krav. Såatt, no babies and no worries. I skolan busade jag rundor med min Robin P, blev plåtad av en polare från klassen som behövde en modell och hjälpte sedan till under en mini-photosession som Robin hade med Älsklingshannah. Vipps som det var stod jag och handlade blåbär tills ikväll då vi ska mysa till det ordentligt eftersom min storebror drar till Fillipinerna ett år fr.o.m. ikväll. Däim, vilken stor walk in closet jag kommer att kirra. Fän vad jag kommer sakna honom ♥ men vi ses över julen när jag och resten av familjen kommer ner och hälsar på! Nu ska jag samla ihop mitt kraffs och cykla till Body Pumpen. Fortsatt fin kväll käringar, xx

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Du är så himla gullig!! *nypa i kinden* (hoppas det går bra med p-stav och hy!)

2012-09-13 @ 19:46:50
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: ROBIN A.K.A - ART BY HIM

Tack för idag finaste Josefin och Hannah!

2012-09-13 @ 20:05:39
Postat av: Anonym

Har själv lite problem med hyn och undrar vad din läkare sagt om biverkningarna som roaccutan ger? Har hört att man bland annat man tappa hår och bli deprimerad? Det är anledningen till att folk med stora bölder i ansiktet bara får det! Vågar inte riktigt testa själv..
Blir superglad för svar! :)

2012-09-16 @ 14:48:53
Postat av: Melinda

Riktigt fina bilder! De ljusa jeansen var otroligt snygga :)

2012-10-01 @ 19:18:45
URL: http://meellee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0