14. LILLA LANDET

Åh, trots att vädret kunde krypa upp i sin egen armhåla och försvinna lös fina hus upp bakom sina små grindar
Drack kryddigt te och hängde i köket några timmar
_Tre snabbisar från landet

Tjenixen mina busfrön! Jo men lite busiga är ni allt, ni hittade ju trots hit till min lilla busiga blogg. Jag hoppas att ni alla har överlevt måndagshumöret, åh, ibland kan jag inte stå ut med mig själv när jag vaknar upp sådär löjligt trött och slås mitt i ansiktet av en försovning. Gårdagens vinprovning var ju ganska risky haha, but, one glass per day keeps the doctor away. Eller två. MEN asså, molniga måndagar blir faktiskt underbara med hjälp av varma vindar, högljudda skratt, fina leenden, en varm dusch, gosiga spellistor, levande ljus och andra överlevnadsfaktorer som får vinden att vända. MEN2, nu måste jag blåsa ner under täcket och samla massa tisdagspepp för enligt iPhones väderlek förutses 17 grader sol och je, sova är ju näjs.

Hade för övrigt en väldans cozy eftermiddag hemma hos Brittan vars livslängd idag nådde 18! Grattis gullefjun, du är riktigt fin tjej. Jag och några polare hängde med hem till henne och lekte lite 'Halv 8 Hemma Hos Mig', skrattade och tramsade. SÅnt som jag älskar. Sweet dreams puddingar!

Kommentarer
Postat av: Brittan

Du är bäst! Och det måste göras om någon gång, jag tror jag skrattade mest hela tiden! :D

2012-05-15 @ 14:18:47
URL: http://brittalicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0