L.A TAUGHT ME HOW TO CURSE

Har fastnat i den gyllene klädkombinationen av pyjamasshorts, stickat och Nike. och skoskav. Finns inte många träningsformer som besegrar en löbetur i myggterräng ner till bryggan i kvällssolen. Eller i solstolen, haha den sortens excercise är också effektiv. Och chewing.
Senare på kvällen kastade jag upp håret i svans och bytade ut mjukisshorts mot en Los Angeles köpt jeanskjol med blommor på. Cyklade hem till bästis, allra finaste sättet att avsluta en solig dag på. För att förlänga soltimmarna alltså.
Detta är mitt sista sommarlov. Och fan, jag har det riktigt bra. Kanon som Canon så klyftigt säger, och påtal om ditten har jag en riktig goding (Canon Eos 60D) som jag ska rocka loss med på Mallis. Längtar loss!!
Rebloggar en bild från arkivet också, best for läst givetvis. L.A. taught me how to curse, and I swear, I will be back
Idag skiner solen för ovanlighetens skull och jag har inte pysslat med mycket mer än att palla mig till frisören och jobba på päronens company. Jag lät min fina frissa klippa ett par cm för att fräsha upp den innan Mallis och jag har ingått i ett litet vad med mig själv nämligen att jag - ska - ha - långt - hår - igen. Jag vet inte vad jag hade mina takar på i höstas när jag färgade mörkbrunt och kapade axellångt eftersom jag har gjort misstaget innan. Nu har jag läst på om massa tips och trix på internet hur man ska gå till väga och börjat med att äta Silica dagligen för bättre hår, naglar och hy. Vi får väl la se, jag tycker mest att det är spännande att se resultatet också hihi. Tjingeling fellas! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida/Dezdemona

Hårbottensmassage lär funka! Vissa hävdar att ricinolja är grejen men andra hävdar att det är själva massagen som gör det. Snygg-Signe skriver om hår ibland också:
http://milk.freshnet.se/2011/06/22/hair-growth/
http://milk.freshnet.se/2011/09/27/complete-hair-routine/

2012-07-02 @ 14:46:00
URL: http://dezdemonas.blogspot.com
Postat av: Hanna-chan

Fast skoskav lät ju inte som någon höjdare... o_<

2012-07-07 @ 18:26:20
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0