17. FRENCH KISSES ON THE SIDEWALK

17. Lilla kafferosteriet Balzargatan 24, Malmö
 
Tjingeling mina favvisar, hoppas att ni njuter av allt som juli bringar. Regn, åska och mysiga caféer. Låter som beskrivningen av ett höstlov haha, men åh vad underbart det är när solen kikar fram. Jag myser mestadels och gör sommarkortet varmt genom att träffa polare SKåne runt. Internet på hemmaplan bestämde sig också för att dra sig tillbaka och hålla sommarlov så jag hamnar back med allt jag vill skriva och visa. MEN äh, anar att ni också håller er sysselsatta med att mysa järnet nu i sommartider! Grill och chilledill står på dagens schema efter att jag varit på Tosselilla med lillfis och några vänner. Nu ska jag jobba bort några timmar och tänka på Mallorca 30 grader. Xoxo lyssnar på Lionel Richie och dammsugar förövrigt etc. Hårda kramen.
 
PS. Hittade till Lilla kafferosteriets uteservering med mysiga My en söndag, vi drack kaffe och drömde om allt. Och åt krämiga kardemummabullar i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0