+ Faux Sheep Fur Hoody


Chicy // Faux Sheep Fur Hoody 599SEK
(Modekungens // Stone Cold 1499SEK) DÖSNYGG OCKSÅ

Tjosan trosan mina onsdagsfisare... Jag sitter i skolan och blev precis klar med lite stöff, vi fick en uppgift förra medielektionen som vi färdigställde idag. Visste ni att fyra av Sveriges pouläraste och mest lästa tidningar nämligen Sydsvenska Dagbladet, Ystads Allehanda, Expressen och Dagens Nyheter - ägs av samma moderbolag i grund och botten? Vi som tror att Sverige är demokratins moderskepp, men i själva verket kan företagen göra i princip vad de vill eftersom de vill tjäna pengar - och vi vill läsa spännande, intressanta och riktiga nyheter. Om fyra tidningar skriver en felaktik nyhet med mening, hur ska vi då veta att den inte stämmer? Våra medielektioner är rätt tröga, men varje gång jag är klar med en uppgift känns det grymt lättande och värt. Det känns nyttigt och lärorikt... Amen hör på mig, RAST

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0