FÖRFATTARE SARA HEY


[lillfisen och jag]

idag har jag bara lekt jag och min lilasyster sara som ni mins sara hey e so himla bra på matte 5+5 e 10 sara kan svåra tal okso 8+2 e10 hon e söt ok snel ok omtegsam sara kan man leka med när man e lesen när man e lesen sejer sara och fiffi hon får kompisen att skrata so muntrar sara upp kompisen sara e so snel hon reker altid upp handen när man ska prata i skolan min storasyster fiffi e okso snel och omtegsam sara och fiffi retas aldrig om nån kommer och börjar reta sara och fiffi so sejer dom till sluta för man e en fegis om man e dum om man e snel so e man tuff so so ska man betesej för de e viktigt att man e snel kropen mår bra av att man e snel. en dag råkade jag svara fel på 6+6+6+6 va e de hmmmm jag vet inte men de eju svårt tal eler hur ja de va allt jag skrev hejdå go natt hejdå ses i morgon kompisar som läser deta . ♥


Text av världens underbaraste och uppblåsbaraste Sara, 7 årar

Kommentarer
Postat av: Hanna

klok tjej! Brås på sin syster måntro? ;)

2012-02-09 @ 22:31:29
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0