WEDNESDAY I'M IN LOVE//SLEEPYHEAD


[Björnbärsbanantjohejs gröt + flytande honung, valnötter o mjölk]

Godkväll mina själar, jag hoppas allt är prima ballerina med er där bakom skärmen. Kvällen är god, fin och gosig här i mitt efterlängtade crib men ACK vad sömnig jag är efter engelskaprov och annat smeck. En rykande dusch senare tinade mina tossingar och pyjamasen gjorde sitt. Jag älskar att fisa rundor i mitt mjuka långa randiga varma nattlinne från Polarn O. Pyret. Gröt gröt gröt bara gröt gröt gröt, till frulle lurre och midde. Jag kommer att sluta som Bubba i Forrest Gump kanske om jag inte varierar mig. (Men hallåw, jag ändrar faktiskt smak rätt ofta hehee). ÅHoj vad länge sen det var jag såg den gamle godingen btw. Stekt gröt, friterad gröt, pizzagröt, gröt med glass, marängschviss-gröt, grötsoppa ETC. Nu kryper jag under täcket, snurrar på elementet och låter Norah Jones sköta resten. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallååå duu! Vad har du i den där gröten egentligen? Ser fett gott ut ^^

2012-02-09 @ 10:32:11
Postat av: Hey

Hallådär goding! Jag kokade en portionus vanlig himla havregrynsgröd som jag toppade med skivad banan, björnbär, flytande honung, kardemumma, valnötter och mjölk. BON APETIT :D

2012-02-10 @ 09:47:53
URL: http://josefinhey.blogg.se/
Postat av: Anna

Maj gaaad, det måste jag testa :D

2012-02-11 @ 15:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0