TUMBLERMANI, RESFEBER & 18

tio röda och ett vår lilla grej
 
18 år på jorden, i fredags var det min tur att få klinga lagligt! Det händer så mycket just nu i min mage, kärleksfjärilar flyger tillsammans med resfebern som jag fick tidigare idag tillsammans med ledighetsansökan. På måndag drar jag till Filippinerna i 6 veckor, tacka vet jag Skype, kameror och min blogg som jag uppskattar alldeles för lite. När jag har det så bra att jag nästan spricker glömmer jag bort att blogga, då har jag fullt upp med att leva liksom. Men mina vänner och familj skriker efter bättre uppdatering så jag ser det som en order, och väl nere i Cebu lovar jag att keep it up. Hur är det med er godingar? Glöm absolut inte att öppna lucka 3 och titta på senaste avsnittet av julkalendern. Tända ett ljus och greppa en varm kopp choklad. Med kanelgrädde. Stor varm kram från mig, världen är nu en 18åring rikare! Caution
 
PS! Tumblr är även en slav rikare, för den nyfikne hittar du mig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0