n/7. Bara bäst

ett snöigt Lund med min prins
 
Dagarna drar iväg i samma takt som snön faller tungt, snart är det dax!! Igår hann jag och Isaak med en mysa i Lund med shopping och stros längst skyltfönsterna som pysslats upp så fint inför julen. Han provade kläder och jag berättade mest hur fruktansvärt fin han är, och jag handlade stuff inför resan. Måndag. På måndag åker jag! Men nu i studens hetta måste jag bädda sängen och plocka ihop en stilig fredagsoutfit så att jag inte missar bussisen. So long my treasures, ha en gosig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej fina du, lite nyfiken här, hur länge har du och din prins varit tillsammans?
Massvis av kramisar och en god jul!

2012-12-22 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0