9/d. KYSS FARVÄL SVERIGE!

jeg
 
Ahhh käringar, jag har egentligen inte alls tid att sitta här och gosa med er! Imorgon flyger jag till Filippinerna och jag har inte packat en endaste håsa. Men jag är egentligen inte en packare som skriver listor och sådär, för mig tar det högst en kvart att dra ner alla favvisar i väskan + neccessär, money, pass och biljett. Allt annat löser sig på vägen. Det känns i hjärtat när radion spelar finaste julmusiken och snön faller lätt, men still, vem säger att man inte kan göra snöänglar i sanden? Ahhh osv, nu måste jag fortsätta att packa ner mitt liv i en väska. Sex veckor utan kaviar, oboy, nutella, raggsockar, Isaak (♥) och vännerna (♥). So long kära ni, och en stor blöt puss till er alla! Sköt om er ordentligt och lova mig att tomten levererar. Och ät massvis med god mat +  allt det andra. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0