20/d. LILLA BILDSPELET

Filippinerna har ju det mesta tänkas kan, men en söndag hemma i stugan med frullefrukost är något som startar de bästa utav dagar. OBOY ♥ det sägs att man inte riktigt uppskattar vad man har förens man saknar det...
Sex timmar i Schweiz, spanade in choklad och lyssnade på väntmusik i form av Mayer
Syrran har fått öra för Mamma Mia, och vem blir inte lycklig av Dancing Queen??!
HONG KONG! City of lights and... ännu mera väntan. Men som sagt så satt vi ju inte i kläm precis, spenderade natten i en vacker stad, med ordentligt god öl!
Okej, om jag ska erkänna vad som är absolut jobbigast med att vara i Filippinerna är att jag, Josefin Hey, inte är menad att vara från mina älsklingar. Som världens gosigaste pappa, mina störda och sköna vänner.....
Guldkornen, fluffsiga fluffan och gosiga gossen. Älskade bästaste fantastiskaste härligaste finaste du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0