13/d. WE MADE IT!

I måndags började det. Pappasen pussade av oss i Köpenhamn, smörebröden, min och pölsarnas hemstad. En 3-timmars flight senare hamnade vi i Schweiz där vi smällde sex timmars väntan på choklad, och choklad.
WE'RE SO EXCITED!
Schweiz, som sagt!
Sex timmar som var ganska enkla att smälla.
Väl framme i Hong Kong hade vi endast en timme på oss att hoppa vidare till nästa plan, okej, let me put it this way... 60 minuter på en av världens största flygplatser, och just det, tre brudar. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss så Hong Kong fick istället hålla oss varma om natten på ett hotell precis intill flygplatsen. Denna 18åringen tog en öl med mamma och overall så satt vi inte i knipa precis. Det var en spännande upplevelse, att vara flygplatsens enda blondiner!!
Just det, på flyget till Hong Kong blev jag räddad från åksjuka, jag såg den fyra gånger!!
Till alla mina hjärtan där hemma! Blev väl lite självmordsbelägen när det blev turbolens, eller så käkade jag väl hasselnötter... ni vet hur jag blir. Till pappis, prinsen (♥), Lovis, mina älskade vänner och alla jag inte känner! Ha di bra, för de har ja!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej , varför är inte din Pappa med ??
Kram Moa

Svar: Tjenis kära du! He's working, men om några dagar ska jag krama honom hårdast i världen <3
HEY

2012-12-20 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0