Vinterdrömmar



[bilder från geromar]

Godkväll godingar!
Idag har det varit en underbar tisdag i skolan, det är så skönt att sluta klockan 2 på två dagar i veckan. Efter att jag givit mina muskler vad de tål på gymmet stakade jag mig upp till mina föräldrars underbara affär för att se vad mamma pysslade med för kul i utställningen. Det är så härligt att se henne när hon jobbar eftersom hela hon lyser när hon springer runt och får vara kreativ. En vacker dag ska hon få inreda min ljusa takvåning med gigantiska fönstren, det ända jag måste ha är en bred himmelsäng, kristallkronor och gosiga plädar i varje vrå. Just i denna stund sitter jag och lyssnar på en skön låt samtidigt som jag ligger i sängen och bläddrar i en uråldrig inredningstidning från hela ett år sedan. Plugg och dusch kallar, sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0