Alla krossade hjärtans dag

Godmorgon mörka och utomordentligt peppiga torsdag. Fast nä. Jag sov så himla dåligt inatt med träningsvärk i ögonen efter att ha gråtit mig till sömns igårkväll. Jag hoppade direkt in i duschen och skruvade på värmen tills jag nästan somnade stående av njutning och 40 minuter senare sitter jag i morgonrock med gröten och lappisen framför mig. När jag klickat in blogg.se för att skriva ett sorgligt inlägg slog rukbriken ''Alla krossade hjärtans dag'' mig mitt i pannan på mig. Jag skrattade till och bestämde mig att till lördagens ära ska jag dra ihop mina älsklingar (+ myyycket Ben & Jerry's och blödiga filmer). SÅ glöm inte att det är alla krossade hjärtans dag på lördag den 12 november. Usch fy vad hemskt egentligen... men ni får ha en underbar dag iaf mina godingar ♥
 
//prt sc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0