Kom och andas luften jag andas


Denna ständiga kål. Whiskeyflamberad kål, kålsoppa, röd grön och brun kål, brysselkål, pariskål, londonåol YOU NAME IT (hahaha, jag såg nu i efterhand och tack vare en liten kommentar att jag stavat kål fel, SEX gånger)

Sillidill sillidill med ägg, bröd och lax till
Det blir tyngre och tyngre för varje år

Jag har äntligen fått min Gustavianska spegel. Lutad mot le vägg inlindad i ljus

Halli hallå mina kära små fikusar! Jag hoppas att ni har haft en alldeles dundergosig julhelg vart ni än har hållit hus, om ni så hoppat i pyjamasen och bara tagit dagarna med andakt, ätit WAY too much och sjungit Oh Helga Natt i kör med familjen - eller om ni korkade upp ett tjog mustflaskor och gameat nätterna långa tillsammans med andra spelslavar. (Haha Alle, den var till dig) Julen glittrar, och ni som har läst min blogg (eller detta inlägget) ett tag och vet om att jag älskar, älskar saker som glittrar. Jag kammade hem ett par klassiskt svarta Hunters som jag ska glittra och plaska rundor i och en bok av Gynning som jag ska kära ner mig i. Det var rätt lustigt tidigare ikväll då vi hade ett urgulligt par och deras dotter här hemma på besök över några koppar chokladglögg, magknipande skratt och min och pappas alldeles fantastiska fläskfilégryta. ÅH jag är ju bara underbar i köket. Inget lustigt med det, men när det kom till att jag skulle redovisa hur snäll jag har varit och vilka tjusiga klappar jag fått var Gynnings Ego Woman med bland de tre fina paketen. Kattis som är mamman i familjen har hängt i Malmö i hela sitt liv - är en gammal vän till Gynning. Inget konstigt alls, världen är go liten! Nu ska jag skicka in Family Guy Star Ways edition i dvdn och gosa till det. GOSIGOS-GOS

Kommentarer
Postat av: Terese

Du menar kål va? ;) för kol är sånt man grillar med haha

2011-12-29 @ 01:59:05
URL: http://tessterese.blogg.se/
Postat av: Hanna

åh älskar det där med spegeln och ljusslingan, alltid velat ha det så men jag äger ingen vägg att luta spegeln mot...hårt liv ;)

2012-01-09 @ 20:27:36
URL: http://hansapansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0