Jag vann ett ursnyggt halsband!



[bilder från Hannahs blogg]

Klockan börjar komma ifatt 4 såhär på eftermiddagen då det brrr:iga vinterregnet bestämmer sig för att sluta sitt uppehåll och återvända mysigare än aldrig förr. Jag mailade precis in min krönika till min lärare som jag för övrigt blev riktigt nöjd med (kommentera eller maila ifall ni skulle vilja slå er ett getöga på den!)

....men det som jag faktiskt har på hjärtat är att jag är en av två lyckliga vinnare av ett grymt läckert Miss Dee halsband. Tävlingen arrangerades av en underbar tjej vid namn Hannah Christensson som är ambassadör för företaget. Tack än en gång Hannah, och jag lovar att visa upp det när det trillat ner i min brevis!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh kan du inte lägga ut krönikan på bloggen? :D

2011-12-01 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0