Morning sweethearts!

godmorgon älsklingar! vilken underbar lördag det har varit hitentills. jag kan börja att berätta om gårdagen, valborg då. vi var ju hemma hos johanssons där madde var. vi chillade mest, spelade kubb, fotboll och brännboll. vi gick inte till någon brasa, vi var alldelles för trötta för det. vi tog det mest lugnt, åt god mat och tårta eftersom maddes lillasyster amanda fyllde år. vi åkte hem vid 1 och jag kom i säng vid 2 :)

idag vaknade jag vid 11 ungefär. pappa och lillasyster hade varit och handlat mysig lördagsfrukost. efter frullen spolade jag upp ett bad. jag har haft en liten ta-hand-migsjälv lördag idag. hårinpackning, filat hälarna, rakat benen, ansktsmask och fräshat upp naglarna! sånt som man inte hinner i veckorna

idag sak jag bara chilla lördagen. vi ska äta god mat ikväll och mysa, jag är fortfarande trött efter veckan..

pussar & kramar eran josse
ps, grattis på födelsedagen moffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0