Twilight edition

som de flesta andra brudar, jag älskar the twilight saga. har inte blivit så mycket kläder idag, men det ska det självklart bli ändring på. imorgon ska vi se twilight på svenskan så jag tycker inte det är mer än rätt att det blir lite twilight-tema. new moon var bäst, får se om 3:an slår den. längtar så mycket att jag spricker!

pussar & kramar eran lilla josse

ASHLEY GREENE (ALICE)
- summer edition

överdel: net-a-porter.com
kavaj: net-a-porter.com
ballerinor: net-a-porter.com
väska: intermixonline.com
skärp: luisaviaroma.com
kjol: eruca.jp



ROBERT PATTISON (EDWARD)
- summer edition

kavaj: net-a-porter.com
linne: net-a-porter.com
kjol: topshop.com
boots: net-a-porter.com
väska: net-a-porter.com
hatt: net-a-porter.com
robert pattison: i min garderob



KRISTEN STEWART (BELLA)
- summer edition

kjol: infectiousthreads.com
väska: dorothyperkins.com
skärp: forever21.com
halsband: luisaviaroma.com
tröja: oldnavy.gap.com
skor: lexposure.net


Låt från New Moon
Possibility - Lykke Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0