Hey mr bright side!

hej min älsklingar. idag är det årets mysigaste dag, alla hjärtans dag. den började med att jag vaknade i min underbara säng bredvid en underbar person - madde. vi chillade och åt mysfrukost med familjen. efter frukosten satte vi på the holiday, kröp upp i soffan med våra täcken och mös vidare där. klockan är nu 14, och madde stack precis. resten av dagen ska jag nog bara kolla på lite andra mysiga filmer, äta god mat, och njuta av att det är helg.

men nu ska jag hoppa in i duschen så vi hörs senare,
extra många pussar & kramar eran lilla josse!

söndagsmys

min söta lilla godisburk

och till sist min lilla valentine

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dessa dagar älskling!

och glad alla hjärtans dag :)<333

2010-02-14 @ 15:46:40
Postat av: lovisa,

var har du köpt godiset? :o <3

världens sötaste burk!! :D

2010-02-14 @ 16:23:50
URL: http://hagnerydochgiertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0