What's wrong with the world, mama?

hej gollongar. nu sitter jag i sängen och lyssnar sönder dagens låt med emelie. det luktar tacos i hela huset.. undra vad det blir för mat. ikväll blir det massa mys med emelie och massa skitsnack. underbart! nu ska jag ta och hjälpa till lite med maten. just det, vi hämtade lilla lovis innan. som jag har saknat henne, och vad glad hon blev när vi hämtade henne. hahha, mamma och pappa hade köpt kläder till lovis i usa, så hon gick manikeng  för oss. modellen herself. men jag hör av mig sen ikväll och ni får ha en toppen afternoon.

massa hårda kramar och blöta pussar från eran egen josefin !


Kommentarer
Postat av: Mjaeff

Looking good as always ;)<3

2009-10-28 @ 21:27:49
Postat av: Alex

Jättesöt!

2009-10-28 @ 23:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0