Saknar dig farmor

dålig uppdatering idag, men har varit på en liten åktur med familjen. den bar av till inget roligare än kyrkogården för att hälsa på farmor och mamma och pappas bästa vän richard. efter det city gross för att handla massor av godis, och sedan åkte vi bara en runda. det är riktigt rått ute, kallt och jävligt. jag drog på mig uggsen och då frös jag minsann inte om fötterna. sen bar det hemmåt. ska bara vara hemma en stund, för sen bär det av till hörby för lite fest. jag önskar er alla en rolig/skön/glad (eller vad man nu säger) halloween.

pussar och kramar josefin !


Kommentarer
Postat av: cornelia

:'( <3

2009-11-01 @ 10:28:23
URL: http://tieepcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0