Lördagsmysigt

det blev inte särskillt många inlägg igår eftersom det var väldigt stressigt, eller vi säger så iaf. det var supermysigt innan jägers med josse och madde. jägers sen var helt okej, sällskapet var det bästa. det vad för det mesta jump style låtar och det var ganska svårt att dansa till.... annars var det ritkigt roligt. josse (sauer) fyllde somsagt 15 år, grattis igen hjärtat. träffade även annat trevligt folk! imorse vaknade jag upp hos josse vid halv 12. fick väcka josse vid 12. sen stack jag hem vid 3, vilket klockan är nu. kom precis innanför dörren. tack madde och josse för en supertrevlig kväll igår, måste göras om.

ikväll ska jag passa sara eftersom mormor och morfar ska iväg på någon fest. imorgon blir det förmodligen att träna på gymmet med josse, och sen efter mys hemma hos josse. på måndag kommer mamma och pappa! har längtat efter som fruktansvärt myscket, och jag tillåter inte att dom åker från oss så länge igen. 13 dagar....

nu ska jag gå och göra chokladpudding med lilla sara,
och ni får ha det superbra tills nästa gång vi hörs. pussar eran josefin :) 

amanda (josse och maddes lillasyster) ville också vara fin när stora flickorna sminkade sig :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0