josefin har skaffat blogg !

hej flickor och pojkar, ja jag har verkligen skaffat en blogg
- har fått ny dator av mamma och pappa, så jag passade på att skaffa facebook också. inte för att det inte funkade på den andra, men jag har halt enkelt inte pallat.

jag är inte så bra på detta med bloggande, så ni får ge mig lite tid att lära mig..

i fredags (morse) fick jag ett sms av mamma där hon skrev att jag skulle få en ny laptop, eftersom jag råkat förstöra den andra.. bli inte chockade men jag och tecknik passar inte så bra ihop. jaja, efter skolan stack jag hem med bussen, pappa hämtade mia när han slutat jobbet, och sen hämtade dom mig - sen drog vi vidare in till lund. allt gick bra tills vi kom hem senare igen. datorn funkade inte, fuck.
aja, kvällen blev iaf inte helt misslyckad, mia var ju hos mig och då kan det aldrig bli dåligt. mys fast det är det alltid med dig hjärtat.

I lördags vaknade jag ganska tidigt, 10 för att vara exakt - tidigt för att vara mig på en helg. Mia vaknade sen efter någon timme, och sen vid halv 1 stack vi inte till lund igen med pappa. vi fick en helt ny dator igen, och det blev lite andra impulsköp.
mia stack sen vid 5, och det blev mys med familjen resten av kvällen. tack för helgen mia! jag älskar dig

nu idag, söndag sitter jag bara i mjukis och linne och kommer förmodligen göra det hela dagen, lyssna på musik och äta kladdkaka. pallar inte göra något, bara mysa. snart kommer en hel veckan med prov och läxor igen *suckar*.
Josse ringde mig precis och berättade att en av meddlemmarna i bandet ''Kabojsarna'' var hemma hos henne (sångaren) och hon hade suttit bredvid honom och käkat kanelbullar.. häftigt josse! :D

ni får ha en bra dag alla, och komihåg att detta var mitt första inlägg !


från igår, och min älskade canon på bild!

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson ♥

Josefin, jag saknar dig! ♥

2009-10-05 @ 22:03:05
URL: http://rebeckasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0