johanna, tågbanan själv

lördagsmys. jag är ju personen med mys i andranamn, men ikväll blev det inte mycket sådant. passar lilla sara, och hon somnade ganska tidigt så där rök kvällens mys. fick nöja med mig datorn, godis och tv. men med godis ska vi inte klaga. jojo står för en hel del av underhållningen för ikväll. hon har fått tandställning och det visa hon upp med glädje. om ni tittar noga på bilden ser ni att hon har fel håll på LOL, så det blir mycket lol på det. två tjejer, inget smink och en cam kan faktiskt bli ganska roande. men nu ska jag ta och hoppa in i duschen, sen blir det tv tills jag somnar.

- jag ville bara tillägga, att imorgon är det bara en dag till riktigt saknade mamma och pappa kommer hem.
- ni får ha en fortsatt mysig lördagskväll eftersom jag inte har lyckats som jag brukar,
pussar och kramar josefin !

fin kvalité på bilden, varför klaga






Kommentarer
Postat av: Johanna PerssonJ

JOSSSSSSSSE!! xD<333

2009-10-26 @ 17:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0