Äter Homer äpplemunkar..?

nu är vi hemma från vår lilla utflykt som bar av till kivik. vi skulle kolla på äppeltavlan med det var nog liiite sent. den var redan nere. men vi körde lite rundor i mercedesen, moffe tycker att den är så rolig att köra. vi köpte äpple, päron och äpplemunkar i kivik. det påminner mig riktigt mycket om konfan.. inte munkar untan kivik över huvudtaget. jag minns när vi vandrade (haha vilket inte var det roligaste) men det var ändå så jävla kul. saknar folket, och vindskydden.. haha eller inte. jag saknar aktiskt det riktigt jäkla mycket, och jag ångrar inte att jag konfirmerade mig. visst det var lite jobbigt ibland, men det lönade sig i slutändan.. ni fattar vad jag menar va? men nu ska vi ha lite kvällsfika och lite söndagsmys. ha det bra och vi hörs säkert senare ;) just det, ikväll är det ensam mamma söker.. ni tror bara jag ser sånna program? det kanske är så, men mamma och pappa gör ju alltid det. usch snacka om att dom är saknade nu..

här kommer lite bilder från Kivik, pussar eran josefin !



sara tyckte munkarna var ganska goda, hon ser ganska nöjd ut eller?



sara ser lite smått chockad ut och moffe ganska nöjd vid nya Hey-bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0